Pro Contact Gamification

Elke generatie is opgegroeid met een specifieke gameconsole. Of het nou gaat om een Gameboy waar je Mario grijs op speelde, een Playstation of een SEGA. De laatste jaren is de game-industrie steeds verder vervlochten geraakt met andere takken van sport. De term hiervoor – gamification – is ons mantra geworden in de verdere uitbouw van Pro Contact. Gamification werkt: het gevoel en de herkenning is universeel. Het is feelgood en er verschijnt direct een glimlach op je gezicht. Door het toevoegen van spelelementen aan het sales- of recruitmentproces, verhoog je de conversie. En gamification heeft nog een voordeel: het draagt naast conversie bij aan de branding van je bedrijf. Een potentiele kandidaat of klant zal jouw organisatie herkennen tussen alle aanbieders. Zeker in de huidige markt is het prettig dat je kunt bogen op innovativiteit en vooruitstrevendheid. Wij willen dit nog meer kracht bij zetten. Mede daarom onze nieuwe website, waar gamified oplossingen een belangrijke rol op vervullen.

 

Willem Bos
Creatief Directeur

Willem Bos
Creatief Directeur

Deel dit artikel