AMSTERDAM
16-04-2018

RECENTE BERICHTEN

Met een ‘Snap’ naar nieuw personeel!

Een hele nieuwe generatie bestormt de arbeidsmarkt, waarop marketeers en recruiters maar weinig grip lijken te hebben: Generatie Z. De inmiddels conventionele social media Facebook en Instagram gebruiken ze nauwelijks, en LinkedIn hebben ze überhaupt (nog) niet. Generatie Z bevindt zich op het immens populaire Snapchat. Ooit begonnen als een app waar gebruikers alleen foto’s deelden, is deze Amerikaanse uitvinding uitgegroeid tot een volwaardig platform met meer dan 2 miljoen actieve Nederlandse gebruikers.

Wij zetten Snapchat in als medium voor het invullen van vacatures voor onze klanten. En we zijn erg positief over de mogelijkheden. Bij Snapchat draait alles om een zogeheten ‘Swipe Up’: een gebruiker veegt op het scherm naar boven en komt daarna op een landingspagina waarop hij of zij solliciteert. Samen met ons kijken naar uw ideale mix van social media als wervingstool?

Willem Bos

Creatief Directeur

Deel dit artikel