Michelle werft anders
“We wilden onze werving uit handen geven, maar wel de grip behouden”
Klanten geven ons een 4.4 op Google
We zochten zowel sales medewerkers als trainees om ons team te versterken. Die vacatures vulden we voorheen namelijk in vanuit ons eigen netwerk, en het traineeship vulden we met behulp van een extern bureau. Dat bracht aanzienlijke kosten met zich mee, en ons netwerk kon de stijgende vraag naar collega’s al gauw niet meer bijbenen. Daarom zochten we een meer kosteneffectieve manier van werven waarmee we de grip op het wervingsproces konden behouden.
Ook anders werven?
Pro Contact helpt Irixs met:
Onze nieuwe werken-bij website past supergoed bij de job marketing campagne. Hij is modern, overzichtelijk en past goed bij onze waarden en cultuur.
De werken-bij website is nu echt ons visitekaartje. Bezoekers zien hoe het er bij ons op de werkvloer aan toe gaat en de vacatures zijn makkelijk te vinden. De site trekt nog steeds veel nieuwe kandidaten aan.
Onze job marketing uitingen stralen zelfverzekerdheid en positiviteit uit: precies zoals we zijn.
De content is eigentijds en paste echt bij Irixs. Daardoor trok de campagne ook precies de kandidaten die pasten bij onze organisatie en kernwaarden.
Met interim recruitment versterkten we onze job marketing campagne en vonden we kandidaten via job boards. Een leuk extraatje.
We kozen ook voor interim recruitment, en dat bespaarde ons team veel tijd. Pro Contact nam bijvoorbeeld het online zoeken en opbellen van geschikte kandidaten. Gelukkig hielden wij wel altijd grip op het wervingsproces.