AMSTERDAM
21-02-2019

RECENTE BERICHTEN

Koude acquisitie in 2019

Is koude acquisitie nog wel efficiënt in de B2B sales?
Wel als je de juiste kanalen en werkwijze toepast! Hoe dat dan gaat anno 2019? Via LinkedIn! Een deal sluiten doen we in de zakelijke dienstverlening over het algemeen nog face-to-face aan tafel. Maar langzamerhand nemen sociale media grote delen van het voortraject van een deal over. Eén van de belangrijkste componenten hiervan is social selling: een methode die aan de onderkant van iedere salesfunnel zorgt voor een gedegen toevoer door het gericht benaderen van jouw ideale klant via LinkedIn. C-level contacten zijn nog nooit zo makkelijk bereikbaar geweest.

Hoe wij dit voor jou kunnen doen?
Na het eerste contact via LinkedIn zorgen onze mensen, bij jou op kantoor, voor keiharde sales afspraken. Met behulp van LinkedIn Sales Navigator en Pointdrive brengen wij jou direct in contact met de beslisser. Naast de afspraken profiteer je ook indirect van onze campagne: je lijst met relevante LinkedIn contacten groeit met de dag!

Andere voordelen van social selling:

  • Hogere conversie en optimalisatie van je sales proces
  • Kwalitatieve conversie op basis van data (Sales Navigator & Pointdrive)
  • Hogere Social Selling Index: Maak je prestaties op LinkedIn meetbaar
  • Haal binnen een halve dag je eerste leads binnen

Willem Bos
Creatief Directeur

Deel dit artikel