AMSTERDAM
19-10-2018

RECENTE BERICHTEN

Klantcase: Cirrus Staffing Services

Cirrus is inmiddels meer dan een jaar klant bij ons. Het startte medio 2017 met een B2B salescampagne, die inmiddels is uitgegroeid tot een volledige sales- en recruitmentcyclus. Met social selling leggen wij met LinkedIn het eerste contact met de lead. Zo krijgt Cirrus direct een beeld van het bedrijf wat het acquisitiegesprek vergemakkelijkt. Met deze mix van kwantitatieve én kwalitatieve leadopvolging komen wij tot het beste resultaat!

Cirrus is specialist in arbeidsbemiddeling voor de contact-center branche. Vandaag de dag bemiddelen zij kandidaten op elk gewenst niveau in de meest uiteenlopende branches. Daarbij maken zij prestatieafspraken met hun opdrachtgevers, met als resultaat dat de doelstellingen direct inzichtelijk én realiseerbaar zijn.

De B2B was dusdanig succesvol dat Cirrus -om aan de vraag van hun opdrachtgevers te kunnen voldoen-  Pro Contact ook inschakelde voor recruitment van contact-center medewerkers. Met behulp van social media als Facebook, Instagram en Snapchat vonden wij de juiste kandidaten aan de hand van het door Cirrus opgestelde functieprofiel. Wij verzorgden het eerste contact en schetsten een profiel van de kandidaat. Hierdoor had Cirrus direct een goed beeld van de kandidaat waardoor deze eerder op gesprek kon. En dat scheelt tijd en werk!

“De communicatie met Pro Contact verloopt erg goed.  Er worden duidelijke en heldere afspraken gemaakt en tussentijds is er ruimte om bij te sturen voor het beste resultaat.  Wij ervaren deze manier van werken als zeer prettig en kunnen altijd terecht met vragen en opmerkingen om de samenwerking nóg hechter te maken.”

– Jochem Prins,
Regiocoördinator bij Cirrus

Deel dit artikel