AMSTERDAM
20-03-2018

RECENTE BERICHTEN

Het wérkt: Recruitment volgens het KISS principe!

“Keep it simple, stupid,” is een term die in de jaren ’60 door het Amerikaanse leger is bedacht en nog steeds in veel marketing- en sales campagnes wordt gebruikt. Wij zetten ‘KISS’ (afkorting) dagelijks in, vooral voor onze recruitment trajecten. Ontdoe je boodschap van onnodige ingewikkelde bijzaken, raak de kern. De advertentie die een latent werkzoekende ziet, moet triggeren. Staccato termen werken goed: Een potentiele kandidaat wil direct zien wat meer waarde voor hem of haar is. In een wereld waarin mensen dingen graag ingewikkeld maken, is KISS een verademing. De duidelijkheid die deze denkwijze verschaft heeft overigens ook een heel praktisch voordeel: de ander begrijpt je simpelweg veel beter. En dat betekent dat wij onder de streep meer kandidaten over houden. Gewoon omdat we duidelijk zijn. Echt, het wérkt. Ervaren hoe wij KISS voor u kunnen inzetten? Kom eens langs!

 

Willem Bos
Creatief Directeur

Deel dit artikel