Campagne in de spotlights: Koninklijke Saan
Bouwprojecten, verhuizingen, kraanverhuurprojecten… Koninklijke Saan heeft het er druk mee! Het bedrijf kan altijd extra collega’s gebruiken en werkt daarom al jaren succesvol samen met Pro Contact. Maar hoe ervaart Saan zelf de samenwerking? Kelly Nadels, Personeelsfunctionaris bij Saan, vertelt.
Waarom werkt de werkwijze van Pro Contact zo goed voor Koninklijke Saan?
We zijn met Pro Contact gaan samenwerken omdat we merkten dat vacatures op een vacaturebank plaatsen ons nog nauwelijks sollicitanten oplevert. Zelf adverteerden wij inmiddels ook op social media, maar we missen de expertise en hebben te weinig inkoopvolume om dit op een goede manier te doen. Pro Contact heeft die expertise en dat volume wel. Wat ook fijn is, is dat Pro Contact niet alleen de advertenties regelt, maar ook recruitment doet. Ze schakelen bovendien erg snel en die flexibiliteit is voor ons heel prettig.
Wat zijn een aantal indrukwekkende projecten waar jullie het afgelopen jaar aan hebben gewerkt?
We doen heel veel mooie projecten voor hele toffe opdrachtgevers, en daar zijn we erg trots op. Bij Industriële Verhuizingen hebben we afgelopen jaar een paar mooie grote projecten gedaan, waaronder bijvoorbeeld de complete bedrijfsverhuizing van Intralox. We verhuisden al hun productielijnen, het magazijn en hun kantoor van Amsterdam-Zuidoost naar Hoofddorp. Bij Kraanverhuur waren we superdruk met zowel kleine als grote kraanverhuurprojecten. Een van de grotere projecten waar we dit jaar dag in dag uit met kranen stonden was het project van VeenIX, dat een grote aanpassing aan de A9 uitvoert. En door BAM zijn we dit jaar ingeschakeld voor alle Bouwlogistieke werkzaamheden voor het afbouwen van de A-Pier op Schiphol.
Wat zijn de volgende stappen voor Koninklijke Saan?
We hebben net de viering van ons 125-jarig bestaan achter de rug, en onze vestiging Diemen is net verhuisd naar een gloednieuw pand. Na deze intensieve periode is het fijn om gewoon weer bezig te zijn met de dagelijkse business. Voor ons blijft intern de verbinding met en tussen collega’s belangrijk, zeker omdat we best veel nieuwe mensen aan boord hebben. Ook is duurzaamheid een belangrijk speerpunt. Als bedrijf met grote hijskranen en vrachtwagens is onze voetafdruk natuurlijk relatief groot, maar we proberen wel alles zo groen mogelijk te doen. We blijven daarom investeren in duurzamer (elektrisch) materieel en verduurzaming van onze huisvesting.